Frequently Asked Questions

Aπαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις σχετικά με τις υπηρεσίες μας

Γενικές ερωτήσεις

Πρώτα, πρέπει να πατήσεις πάνω δεξιά στη σελίδα τη λέξη είσοδος μετά να πατήσεις κάνε εγγραφή τώρα (βρίσκεται κάτω από τη λέξη συνδεθείτε. Μετά συμπληρώνετε τη φόρμα εγγραφής και συνεχίζετε με την προσθήκη προϊόντων στο καλάθι σας με  τα μαθήματα που σας ενδιαφέρουν (ένα ή περισσότερα). Μόλις ολοκληρώσετε τις επιλογές των μαθημάτων πατάτε πάνω δεξιά το εικονίδιο με το καλάθι και την εντολή «ολοκλήρωση παραγγελίας». Στη συνέχεια, η διαδικασία είναι απλή: επιλέγετε μέθοδο πληρωμής. Αν πληρώσετε με πιστωτική ή χρεωστική η πλατφόρμα ανοίγει άμεσα, με την ολοκλήρωση της πληρωμής, ενώ αν γίνει τραπεζική κατάθεση πρέπει να μας στείλετε το αποδεικτικό πληρωμής στο μαιλ  [email protected] Μόλις δούμε το αποδεικτικό σας ανοίγουμε την πρόσβαση.
Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής; Απ.: Μπορείτε να πληρώσετε με χρεωστική πιστωτική κάρτα, paypal, τραπεζική κατάθεση ή αντικαταβολή.
Σε αυτή την περίπτωση, είτε έχετε κάνει τραπεζική κατάθεση και δεν έχει εμφανιστεί στο σύστημά μας η πληρωμή των υπηρεσιών που αγοράσατε, είτε μπορεί να υπάρχει τεχνικό πρόβλημα τη δεδομένη στιγμή το οποίο μπορεί να επιλυθεί άμεσα και μπορείτε σε λίγη ώρα να ξαναπροσπαθήσετε. Σε διαφορετική περίπτωση μπορείτε να καλέσετε άμεσα στο 210-5711484 και να μας αναφέρετε το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε σχετικά με τη σύνδεσή σας στην πλατφόρμα.

Προσβασιμότητα

Μόλις ενεργοποιηθεί η πρόσβασή σας στα μαθήματα που αγοράσατε, μπορείτε να δείτε τα μαθήματά σας εφόσον έχετε συνδεθεί με τους κωδικούς σου και πατήσετε τη λέξη ΠΡΟΦΙΛ που βρίσκεται πάνω δεξιά δίπλα από το κουμπί της σύνδεσης. Μετά, ανοίγει μια καρτέλα όπου μπορείτε να βρείτε όσα μαθήματα έχετε αγοράσει και να πατήσετε πάνω στο link του μαθήματος για να δείτε αναλυτικά όλες τις διαλέξεις για το μάθημα. Επίσης, αν θέλετε να βγείτε από το μάθημα πατάτε το Χ, που βρίσκεται πάνω δεξιά στην οθόνη.  Αν παρ’ όλα αυτά αντιμετωπίσετε δυσκολία στην εύρεση των μαθημάτων σας μπορείτε να μας καλέστε στο 210-5711484 ή να στείλετε mail στο
Είναι απλό, βρίσκεστε στο πεδίο «Είσοδος» (πάνω δεξιά) και πατάτε " έχασες τον κωδικό σου". Στη συνέχεια συμπληρώνετε το (ίδιο) email, με αυτό που δώσατε για την εγγραφή σας και θα λάβετε εκεί το link επαναφοράς κωδικού (θα σας ζητηθεί να δημιουργήσετε έναν νέο κωδικό).
Εκτός από την ψηφιακή πλατφόρμα παρέχουμε εκπαιδευτικές υπηρεσίες και στο φροντιστήριο μας Θερμοπυλών 17 στο Περιστέρι. Για να μάθετε το κόστος των υπηρεσιών που παρέχουμε μπορείτε να μας καλέστε στο 210-5711484 ή να στείλετε mail στο [email protected], για να σας ενημερώσουμε για μια προσφορά μόνο για εσάς, ανάλογα με τις ανάγκες σας.

Didn't find the answer?