Κάθε εργασία στο ΜΚΤ Ι είναι ξεχωριστή.
Στην ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΟ23/ ΕΑΠ θα δείτε θέματα που αφορούν κυρίως το μείγμα μάρκετινγκ και τους παράγοντες που επηρεάζουν τη διαμόρφωση των 4 ΣΥΝΙΣΤΩΣΩΝ του μείγματος- ΠΡΟΙΟΝ, ΤΙΜΗ, ΔΙΑΝΟΜΗ, ΠΡΟΒΟΛΗ.
Στη ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΟ23/ ΕΑΠ αναμένονται σχεδόν πάντα θέματα που ασχολούνται με την ανάμιξη του καταναλωτή στην ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ και με τους παράγοντες επίδρασης της ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ. Συνήθως πρόκειται για μελέτη περίπτωσης για την οποία ζητείται η εφαρμογή απλών θεωρητικών πεδίων του τόμου Β.
Στην ΤΡΙΤΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΟ23/ΕΑΠ περιμένουμε θέματα που άπτονται του Βιομηχανικού- Β2Β ΜΚΤ. Συνήθως υπάρχουν ερωτήματα σχετικά με την τμηματοποίηση των βιομηχανικών αγορών και για τα χαρακτηριστικά των βιομηχανικών πωλητών. Πιο απαιτητική εργασία αφού αναφέρεται στις ιδιαιτερότητες της βιομηχανικής επιχειρηματικότητας, από την πλευρά της ανάγκης για προσαρμογή των αρχών του σύγχρονου ΜΚΤ και στο πρίσμα της κριτικής σκέψης για τη βέλτιστη κάθε φορά ενδεδειγμένη στρατηγική.
Στην ΤΕΤΑΡΤΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΟ23/ ΕΑΠ τα θέματα είναι συνδεδεμένα με το ΔΙΕΘΝΕΣ και με το ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΚΤ. Πάλι θα δείτε μελέτη ή μελέτες περίπτωσης, από υφιστάμενες επιχειρήσεις για τις οποίες θα σας ζητηθεί να συζητήσετε λύσεις και προτάσεις ενίσχυσης της επίδοσής τους σε πρακτικές , στρατηγικές και πολιτικές ΜΚΤ. Στο 1ο μέρος για το ΔΙΕΘΝΕΣ ΜΚΤ συνήθως ζητείται η επιλογή μιας μορφής εισόδου σε ξένη αγορά, ενώ στο 2ο μέρος – για το ηλεκτρονικό ΜΚΤ σημαντικά θεωρούνται τα θέματα των πλατφορμών και των μέσων προβολής στο διαδίκτυο. Σας παρέχεται ξεχωριστό – εκτός ΕΑΠ – εγχειρίδιο για τη μελέτη σας.