ΔΕΟ 23

ΔΕΟ23: Marketing I

Status
Χωρίς Συνδρομή
Τιμή
150
Ξεκινήστε

Εισαγωγή στη φιλοσοφία και λειτουργία του μάρκετινγκ–Ύλη: 3 τόμοι.

  • Γνωστικά Αντικείμενα της ΘΕ: α) Βασικές αρχές Μάρκετινγκ & Συμπεριφορά καταναλωτή, β) Έρευνα Μάρκετινγκ, γ) Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

[Διάρκεια Πρόσβασης: έως 31-07-2024]

Περιεχόμενα Ενότητας

ΔΕΟ23- ΟΔΗΓΙΕΣ ΜΕΛΕΤΗΣ
ΔΕΟ23-ΒΙΝΤΕΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΥΛΗΣ
ΔΕΟ23- ENOTHTA 1 Μάρκετινγκ Στρατηγική Προσέγγιση
ΔΕΟ23- ΕΝΟΤΗΤΑ 2- ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ -Τόμος Β- [ ΙΔΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΤΟΜΟ Α]
ΔΕΟ23-Ενότητα 3 – Κουρεμένος, Α. (2008), Τόμος Γ’, Έρευνα Μάρκετινγκ,
ΔΕΟ23-ΕΝΟΤΗΤΑ 4-"ΜΚΤ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ" - ΤΟΜΟΣ Δ
ΔΕΟ23-ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ & ΣΥΝΟΨΕΙΣ ΤΟΜΩΝ
ΔΕΟ23-ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΤΟΥΣ
ΔΕΟ23-ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΑΝΤΗΜΕΝΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ
Καλάθι αγορών
Scroll to Top