ΜΑΘΗΜΑ Α1- ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1. Η Αξία του Μάρκετινγκ για τους Καταναλωτές, τις Επιχειρήσεις και την Κοινωνία
ο στόχος του μάρκετινγκ είναι να εντοπίζει τις ανάγκες των καταναλωτών και να ικανοποιεί τις ανάγκες αυτές τόσο καλά που το προϊόν να πουλάει από μόνο του
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα eclass4u.gr, θα υποθέσουμε ότι είστε σύμφωνοι με αυτό.ΣυμφωνώΔε ΣυμφωνώΠολιτική απορρήτου