Από το συγκεκριμένο Quiz θα πρέπει να διαπιστώσουμε πόσο εξοικειωμένοι είμαστε με τις έννοιες των Υποκατάστατων, Συμπληρωματικών, Κατώτερων και Κανονικών προϊόντων καθώς και με τον τρόπο που τα συγκεκριμένα προϊόντα επηρεάζουν ή επιδρούν στην Ζήτηση άλλων προϊόντων.
0 of 7 Ερωτήσεις completed
Questions:
You have already completed the quiz before. Hence you can not start it again.
Quiz is loading…
You must sign in or sign up to start the quiz.
You must first complete the following:
0 of 7 Ερωτήσεις answered correctly
Your time:
Time has elapsed
You have reached 0 of 0 point(s), (0)
Earned Point(s): 0 of 0, (0)
0 Essay(s) Pending (Possible Point(s): 0)
Όταν αυξάνεται η τιμή ενός προϊόντος, ceteris paribus (δηλαδή το εισόδημα και οι προτιμήσεις του καταναλωτή δεν μεταβάλλονται), τότε:
Ποια οικονομικά μεγέθη θεωρούμε ότι μένουν σταθερά όταν αναφερόμαστε σε μία συγκεκριμένη καμπύλη ζήτησης;
Παρατηρείται ότι η ζητούμενη ποσότητα ενός αγαθού Χ, αυξάνεται για κάθε τιμή του αγαθού, όταν η τιμή του αγαθού Υ αυξάνεται. Τι συμπεραίνεται για τα αγαθά αυτά?
Αν τα αγαθά Χ,Ψ είναι υποκατάστατα, μια αύξηση της τιμής του αγαθού Χ θα επιφέρει ?
Αν τα αγαθά Χ,Ψ είναι συμπληρωματικά, τα αγαθά Χ,Ζ είναι συμπληρωματικά και το Ψ με το Ζ είναι υποκατάστατα, μια αύξηση της τιμής του αγαθού Ψ θα επιφέρει :
Τα αγαθά Χ,Ψ είναι υποκατάστατα, ενώ τα Χ,Ω είναι συμπληρωματικά . Μια αύξηση της τιμής του αγαθού Χ με ceretis paribus τους άλλους προσδιοριστικούς παράγοντες σταθερούς θα έχει ως αποτέλεσμα να :
Αν μειώνεται η ζήτηση για το προϊόν Α όταν αυξάνεται η τιμή του προϊόντος Β, αυτό σημαίνει ότι: