Αλήθεια είναι ότι όταν είσαι μάνα, πατέρας, εργαζόμενος, πολυάσχολος, επαγγελματίας με συχνά ταξίδια, όταν γενικά έχεις πολλές υποχρεώσεις, λίγο χρόνο και σχεδόν καθόλου ενέργεια είναι δύσκολο να ανταποκριθείς επαρκώς στις ακαδημαϊκές σου υποχρεώσεις.
Ψέμα είναι ότι μπορεί ο οποιοσδήποτε να σας βοηθήσει , να σας υποστηρίξει και να σας καθοδηγήσει σωστά, δηλαδή με την απαιτούμενη ΠΟΙΟΤΗΤΑ υπηρεσιών. Όπως σε κάθε κλάδο έτσι και στον δικό μας υπάρχουν τυχοδιώκτες, όπως π.χ. «ομάδες φοιτητών», «γκρουπ αγνώστου ταυτότητας συνεργατών», χωρίς πιστοποιήσεις ή πτυχία ή εξειδίκευση, που πιστεύουν ότι μπορούν να σας προσφέρουν τη δουλειά τους, σε χαμηλή τιμή. Η χαμηλή αυτή τιμή – άλλοθι για κάθε αστοχία – όπως αντιλαμβάνεστε δεν μπορεί να οδηγεί σε καλή ποιότητα [υψηλό ποσοστό λογοκλοπής, περιορισμένη βιβλιογραφική τεκμηρίωση, μικρότερη έκταση λέξεων, λάθος δομή, κ.ο.κ]. Σκεφτείτε ποιος σοβαρός επαγγελματίας καθηγητής θα ασχολούνταν χωρίς να ανταμειφθεί δίκαια;
Αλήθεια είναι ότι με τις σημερινές οικονομικές συνθήκες είναι πολύ δελεαστικό για κάποιους να γράφουν εργασίες για να βγάζουν χαρτζιλίκι. Αν είστε τυχεροί και πέσετε σε κάποιον διαβασμένο φοιτητή ή ευσυνείδητο καθηγητή, καλώς. Ωστόσο, υπάρχουν ορισμένες περιπτώσεις που οι εκπονητές είναι ακόμη και πρωτοετείς φοιτητές που γράφουν για μεταπτυχιακές εργασίες, με μεγάλη αυτοπεποίθηση ότι μπορούν.
Ψέμα είναι ότι κάθε ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ είναι ίδια. Όσες φαμφάρες κι αν βλέπετε στις πρώτες σελίδες, όσες βαρύγδουπες δηλώσεις κι ανακοινώσεις αν διαβάσετε, αυτό που πάντα έχει τη μεγαλύτερη σημασία είναι ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ. Η ουσία βρίσκεται στα περιεκτικά βίντεο, στα καλογραμμένα φυλλάδια, στις άρτια γραμμένες προτεινόμενες απαντήσεις και στην επιστημονικότητα που πρέπει να χαρακτηρίζει μια πανεπιστημιακού επιπέδου εκπαιδευτική διαδικασία.
Αλήθεια είναι ότι αυτό που χρειάζεστε είναι ένα φροντιστήριο που να έχει αποδείξει την αξία του, που έχει δοκιμαστεί από φοιτητές, που μπορούν να σας μεταφέρουν την εμπειρία τους. Άλλωστε, πρόκειται για υπηρεσία, την οποία αν δε ζήσεις, δεν μπορείς και να κατανοήσεις. Γι΄αυτό κάντε κουβέντα με τους αρμόδιους, μάθετε τι περιλαμβάνει αυτό που πληρώνετε, εξασφαλίστε ότι θα λάβετε την ΑΞΙΑ που προσδοκάτε και όχι αυτή που σας «σερβίρουν». Ρωτήστε συμφοιτητές σας και κάντε διεξοδική έρευνα πριν πετάξετε τα χρήματά σας σε φροντιστήρια τυχαία και με χαμηλού επιπέδου παροχές.
Ψέμα είναι ότι όταν αγοράζεις μια συνδρομή πρέπει να αρκείσαι σε ό,τι σου προσφέρουν χωρίς να έχεις κανένα λόγο. Αν δε σου αρέσει αυτό που λαμβάνεις μη διστάζεις να διεκδικείς το δίκαιο. Μην επιτρέπεις να σε ξεγελάνε επιτήδειοι του χώρου που σε πείθουν ότι δε χρειάζεσαι επαναληπτικά φυλλάδια ή ότι η απάντηση 200 λέξεων αρκεί για μια ερώτηση που απαιτεί το ελάχιστο 500 λέξεις. Μην αφήνεις να σε χρεώνουν για υπηρεσίες που δε λαμβάνεις.
Αλήθεια είναι ότι κάποια φροντιστήρια είναι πιο υπεύθυνα από άλλα και προσφέρουν λύσεις και παροχές που καλύπτουν σε μεγάλο ποσοστό τις ανάγκες των φοιτητών, σε λογικές τιμές.
Ψέμα είναι ότι «δεν τρέχει τίποτα» αν μοιράζεσαι με τους συμφοιτητές σου το υλικό σου , τις ενδεικτικές, τις σημειώσεις και τις απαντήσεις σου. Δυστυχώς δεν έχουν όλοι οι άνθρωποι την ίδια λογική γι΄αυτό και κάθε φορά που μοιράζεστε , απλά αυξάνετε τον κίνδυνο λογοκλοπής. Προστατεύστε τον εαυτό σας διατηρώντας αυτό που πληρώνετε εσείς μόνο για τον εαυτό σας.
Αλήθεια είναι ειδικά αν είσαι πρωτοετής και ψάχνεις φροντιστήριο μπορείς πολύ εύκολα να την πατήσεις. Πληρώνεις πάνω από 300 ευρώ για 2 θεματικές ενότητες, π.χ. στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών [ΔΕΟ], για να διαπιστώσεις ότι έκανες λάθος επιλογή, μόνο αφού μηδενιστείς ή όταν δε βρίσκεις αυτό που χρειάζεσαι όταν το χρειάζεσαι.
Ψέμα είναι ότι μόνο οι μεγάλες επιχειρήσεις – αυτές που βλέπεις να διαφημίζονται περισσότερο είναι και οι καλύτερες.
Αλήθεια είναι ότι υπάρχουν μικρές επιχειρήσεις- φροντιστήρια με πολύ μεράκι να προσφέρουν αλλά περιορισμένους πόρους για έντονη προβολή. Η ποιότητα δε συνδέεται με το μέγεθος του φροντιστηρίου, αλλά με την σωστή, δεμένη ομάδα ανθρώπων που φροντίζουν για τη λειτουργία του. Η αποτελεσματικότητα ενός φροντιστηρίου δεν κρίνεται στη βάση της τεχνολογίας τους, αλλά στο επίπεδο των καθηγητών/ εκπαιδευτών που το κάνουν να λειτουργεί αποδοτικά.
Διαβάστε επίσης:
5 συμβουλές για να διαβάζετε πιο “έξυπνα”