ΔΕΟ23: Marketing I

Status
Χωρίς Συνδρομή
Τιμή
150
Ξεκινήστε

Εισαγωγή στη φιλοσοφία και λειτουργία του μάρκετινγκ

Ύλη: 4 Τόμοι

Α ΤΟΜΟΣ: Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ

Β ΤΟΜΟΣ: Συμπεριφορά Καταναλωτή

Γ ΤΟΜΟΣ: Μάρκετινγκ Βιομηχανικών Αγορών και Διοίκηση Πωλήσεων

Δ ΤΟΜΟΣ: Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ

Εργασίες: 4 εργασίες προσαρμοσμένες ανά άτομο. Λειτουργούν με μελέτες περίπτωσης στις οποίες ο φοιτητής θα κληθεί να επιλέξει την επιχείρηση που θα ασχοληθεί και η οποία θα πρέπει να είναι συνδεδεμένη με καταναλωτικά προϊόντα. Για αυτό το λόγο χρήζουν ιδιαίτερη προσοχή οι εργασίες προκειμένου να επιλεγεί η σωστή επιχείρηση και να αποφευχθούν τα μεγάλα προβλήματα λογοκλοπής που εντοπίζονται στη συγκεκριμένη θεματική ενότητα.

Θέματα εξετάσεων: 4 θέματα (ένα από κάθε τόμο) και επιλέγονται τα 3.

Περιλαμβάνουν δύο καινούριες περιπτώσεις Μελέτης και δύο θέματα θεωρίας.

Περιεχόμενα Ενότητας

Εμφάνιση Όλων
Εισαγωγή στην ενότητα ΔΕΟ 23
ΔΕΟ23-ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 2021-2022
ΔΕΟ23-ΖΩΝΤΑΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ -ΖΟΟΜ-ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ - [2021-2022]
DEO 23 - ΤΟΜΟΣ Α - ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ MARKETING
DEO23- LIVE ONLINE ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΥΛΗΣ- 2020-2021
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΑΚΑΔ.ΕΤΟΥΣ [2020-2021]-
DEO 23 - ΤΟΜΟΣ Β - ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
DEO 23 - ΤΟΜΟΣ Γ - MARKETING ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
DEO 23 - ΤΟΜΟΣ Δ - ΔΙΕΘΝΕΣ MARKETING - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ MARKETING
ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΡΟΗΓ.ΕΤΩΝ
DEO23--- Ε Π Α Ν Α Λ Η Ψ Η --- 2021
Scroll to Top