Εισαγωγή στη φιλοσοφία και λειτουργία του μάρκετινγκ
Ύλη: 4 Τόμοι
Α ΤΟΜΟΣ: Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ
Β ΤΟΜΟΣ: Συμπεριφορά Καταναλωτή
Γ ΤΟΜΟΣ: Μάρκετινγκ Βιομηχανικών Αγορών και Διοίκηση Πωλήσεων
Δ ΤΟΜΟΣ: Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ
Εργασίες: 4 εργασίες προσαρμοσμένες ανά άτομο. Λειτουργούν με μελέτες περίπτωσης στις οποίες ο φοιτητής θα κληθεί να επιλέξει την επιχείρηση που θα ασχοληθεί και η οποία θα πρέπει να είναι συνδεδεμένη με καταναλωτικά προϊόντα. Για αυτό το λόγο χρήζουν ιδιαίτερη προσοχή οι εργασίες προκειμένου να επιλεγεί η σωστή επιχείρηση και να αποφευχθούν τα μεγάλα προβλήματα λογοκλοπής που εντοπίζονται στη συγκεκριμένη θεματική ενότητα.
Θέματα εξετάσεων: 4 θέματα (ένα από κάθε τόμο) και επιλέγονται τα 3.
Περιλαμβάνουν δύο καινούριες περιπτώσεις Μελέτης και δύο θέματα θεωρίας.