Ύλη: 4 τόμοι
Α ΤΟΜΟΣ: Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
Β ΤΟΜΟΣ: Ολοκληρωμένες Επικοινωνίες Μάρκετινγκ
Γ ΤΟΜΟΣ: Έρευνα Αγοράς
Δ ΤΟΜΟΣ: Σχεδιασμός Προγραμμάτων Μάρκετινγκ
Εργασίες: 4 εργασίες αρμονικά συνδεδεμένες σε κάθε άτομο. Με σύγχρονες ευχάριστες και εύκολες περιπτώσεις μελέτης.
Θέματα εξετάσεων: 4 θέματα εξετάσεων ανά τόμο και διαλέγουμε τα 3. Απλοϊκές Μελέτες περίπτωσης με πρακτική εφαρμογή της θεωρίας και χρήση εμπειρίας.
Κριτήρια επιλογής: Πρακτική Ενότητα.
Αντίθετα με την ΔΕΟ 23 που χρειαζόταν απομνημόνευση πολλών καινούργιων ορισμών, η ΔΕΟ 33 αποτελεί ακόμα πιο εύκολη μορφή του Marketing γιατί ουσιαστικά η θεωρία της μαθαίνεται και εφαρμόζεται στην πράξη.
Δεν διαφέρουν Marketing Ι (μάρκετινγκ καταναλωτικών προϊόντων) και Marketing ΙΙ (Marketing υπηρεσιών) όσον αφορά τις αρχές μάρκετινγκ απλά έχουν άλλες ιδιαιτερότητες.
Η ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ…!! Με την ολοκλήρωση και των δύο αυτών ενοτήτων (μάρκετινγκ Ι και μάρκετινγκ ΙΙ) ο φοιτητής αποκτά πλέον υψηλότερο επίπεδο γνωστικών ικανοτήτων για τη διαχείριση και διοίκηση του μάρκετινγκ υπηρεσιών.
Διάρκεια Πρόσβασης: έως 31-07-2023