ΔΕΟ23 Basic Pack: Marketing I

Status
Χωρίς Συνδρομή
Τιμή
120
Ξεκινήστε

ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ- ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ ΕΝΟΤΗΤΑΣ: Βίκυ Βάρδα

Η Θεματική Ενότητα εισάγει τις φοιτήτριες & τους φοιτητές στις βασικές αρχές του μάρκετινγκ, εστιάζοντας στην κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς, τις μεθοδολογίες έρευνας μάρκετινγκ και το μάρκετινγκ υπηρεσιών. Στόχος είναι να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εικόνα του μάρκετινγκ και των διαδικασιών του, εξοπλίζοντας με τις απαραίτητες γνώσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή του στην πράξη. Γνωστικά Αντικείμενα της ΘΕ: α) Βασικές αρχές Μάρκετινγκ & Συμπεριφορά καταναλωτή, β) Έρευνα Μάρκετινγκ, γ) Μάρκετινγκ Υπηρεσιών

  • Βαθμός Δυσκολίας 5/10
  • Σημεία προσοχής: καλή προσαρμογή της θεωρίας στην κάθε μελέτη περίπτωσης
  • Απαραίτητα «εργαλεία/ εφόδια»: Σωστές και ολοκληρωμένες ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ Eclass4U, με τεκμηρίωση στη βάση της ύλης του ΕΑΠ, Επικαιροποιημένες, περιεκτικές και συνοπτικές σημειώσεις για τη θεωρία.

[Διάρκεια Πρόσβασης: έως 31-07-2025]

Περιεχόμενα Ενότητας

ΔΕΟ23-ΒΙΝΤΕΟΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΥΛΗΣ
ΔΕΟ23- Μάρκετινγκ Στρατηγική Προσέγγιση- ENOTHTA I {ΥΛΗ ΠΡΩΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ}
ΔΕΟ23-- ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ -ENOTHTA II- [ ΙΔΙΟ ΒΙΒΛΙΟ ΜΕ ΤΟΜΟ Α] - {ΥΛΗ ΔΕΥΤΕΡΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ}
ΔΕΟ23-Ενότητα III – Κουρεμένος, Α. (2008), Τόμος Γ’, Έρευνα Μάρκετινγκ,
ΔΕΟ23-ΕΝΟΤΗΤΑ 4-"ΜΚΤ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ" - ΤΟΜΟΣ Δ
ΔΕΟ23-ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΤΡΕΧΟΝΤΟΣ ΕΤΟΥΣ
ΔΕΟ23-ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ ΑΠΑΝΤΗΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΕΤΩΝ
ΔΕΟ23- ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
ΔΕΟ23-ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ
Καλάθι αγορών
Scroll to Top