ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ- ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΙΔΑΣΚΟΥΣΑ ΕΝΟΤΗΤΑΣ: Βίκυ Βάρδα
Η Θεματική Ενότητα εισάγει τις φοιτήτριες & τους φοιτητές στις βασικές αρχές του μάρκετινγκ, εστιάζοντας στην κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς, τις μεθοδολογίες έρευνας μάρκετινγκ και το μάρκετινγκ υπηρεσιών. Στόχος είναι να προσφέρει μια ολοκληρωμένη εικόνα του μάρκετινγκ και των διαδικασιών του, εξοπλίζοντας με τις απαραίτητες γνώσεις για την αποτελεσματική εφαρμογή του στην πράξη. Γνωστικά Αντικείμενα της ΘΕ: α) Βασικές αρχές Μάρκετινγκ & Συμπεριφορά καταναλωτή, β) Έρευνα Μάρκετινγκ, γ) Μάρκετινγκ Υπηρεσιών
- Βαθμός Δυσκολίας 5/10
- Σημεία προσοχής: καλή προσαρμογή της θεωρίας στην κάθε μελέτη περίπτωσης
- Απαραίτητα «εργαλεία/ εφόδια»: Σωστές και ολοκληρωμένες ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ Eclass4U, με τεκμηρίωση στη βάση της ύλης του ΕΑΠ, Επικαιροποιημένες, περιεκτικές και συνοπτικές σημειώσεις για τη θεωρία.
[Διάρκεια Πρόσβασης: έως 31-07-2025]